KUL

okej för att klargöra allt för alla, har nu ätit penecillin typ tre ggr på ett halvår, penecillin sänker immunförsvaret galet mkt, och innan jag åt det så hade jag redan jättedåligt immunförsvar och har haft det hela tiden, ( var nära att dö en gång för att jag vart så sjuk ) sen då jag va mindre så åkte jag in och ut ifrån sjukhuset och gjorde tester och åt medicin osv.

NU IAF. så slutade jag äta penecillin för typ tre dagar sen, och har typ fått öroninflammation i andra örat nu, som jag kanske redan skrivit. och har legat nu i tre dagar och haft jätte ont i örona, halsen, inte kunnat andas osv, hade feber i söndag också. 

OCH såklart igår, sitter min bror och spelar spel, och helt plötsligt spyr han!!! han har fått vinterkräksjukan. det kändes ju jättebra.... not. har hållt mej undan ifrån han och typ törs inte röra något utan att inte tvätta händerna efter. idag kom peter hem och SPYDDE. fan. sen nu har mamma puka också. nu är det bara jag kvar.... för jossan bor hos mormor i veckan.

vad fan ska jag göra. jag vill inte få vinterkräkis igen:(:(

någon som vet något om vinterkräksjukan osv?



snodde ifrån millans blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0