lina vill ha update

lina vill somsagt ha update och hon har gnällt som en stork idag. så tänkte att jag ska vara snäll och visa att jag är den mogna i det hela och uppdatera. ja, jag tog mej tillslut hem ifrån canaria. eller tillslut och tillslut, ville egentligen inte hem! ville stanna, de va fan inte roligt att komma hem till 20 minusgrader då man bott i 30 plusgrader i nästan två veckor. men dock var det ganska skönt att lägga sej i sin egna säng och träffa alla vänner igen!  nu har jag tyvärr åkt på en jävla sjuka igen, och fått galet ont i örona igen, tror jag håller på få öroninfektion igen:( hoppas inte, annars måste jag ta en ny penecillinkur, alltså fjärde gången på mindre än 6 månader. inte rolit. aja, uppdaterar mer sen, imorn typ:) puss alla



jag tkr de är najs att jag aldrig behöver redigera bilder, ändå blir jag fiin på foton:D:D:D
fast det kanske är för att jag är brun, då blir alla finare haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0