typ tre timmar kvar tills vi är på flyget?!?!

galet najs, håller på dö av ångest samtidigt. jättenervös.  känner att de hade vart bättre om vi åkte bil men då hade det tagit typ 100dagar så nu får jag leva med att vi ska åka läskigt flygplan. (nej jag har aldrig åkt flygplan som sagt) hoppas ni alla önskar mej lycka tll att jag kommer överleva osv. haha kommer sakna er med. speciellt Lillen, sofi,lina,emilia,marcus,(det är kul att vi hittat tillbaka), tessanbitch och alla andra. men va inte ledsna, jag kommer förhoppningsvis tillbaka om en vecka. :D och då är jag brun också föhoppningsvis. puss älskar er alla. kommer nog uppdatera ett inlägg varje dag får vi hoppas!





HEJDÅ SVERIGE IFRÅN MEJ, SES OM EN VECKA. FRED UT KRIG IN. HERRÅ

Kommentarer
Postat av: SåffaN vem annars?!?! ....idioter

jag förväntar mig att du är sjukt neger när du kommer tillbaka, och att du hittat en galet snygg turk/spanjor whatever som du gått å blivit kär i cuz u will, belive me ;)

älskar dig finaste lilla du. kommer sakna dig men jag får väl försöka underhålla mig med nån annan.... höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhööhöhöhö (hihihih)

love u and miss u redan(L)

2010-02-06 @ 11:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0