chacha

chena bloggen. long time no seen eller vad man säger. tänkte att jag skulle trycka in ett litet inlägg här på slutspurten av jullovet. ja vad har mitt jullov bestått av då? sova, äta,dricka,julklappar,nyårsafton, och sofi typ. :D haha sen såklart har jag börjat äta soppor, ska äta dom tills jag åker utomlands så jag är snygg då är jag är där tänkte jag. min nyår var iaf hur rolig som helst, har inte skrattat så mkt på läääänge kan jag lova. vi började med att äta middag hos viktoria sen förfesta där osvosv, träffa massa roliga människor som man inte sett på ett tag. sen for vi till stan och träffa fler roliga människor och välkomnade de nya året, tog en taxi hem vid halv fyra med sofi och sen somnade vi väl vid fem tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0