då man är less och trött

vet inte om jag orkar med mej själv just nu, känner mej bara helt puuuuh. skulle helst vilja lägga mej i sängen och ba sova tills vi åker utomlands. tror de är detta jävla väder som drar ner mej. kanske inte syns runt omkring folk men annars så känns det.

 aja, idag har varit ganska lugn dag, vaknade tio, sen gick jag ner och åt lunch vid elva, sen for jag till skolan, på  vägen dit blev vi stoppade å e4an då en lastbil vält över hela e4an:O galet coolt de va att titta haha!  aja, vi vände och for andra vägen genom röbäck, tog mej iaf till skolan, va 20 min sen, men va gjorde de , glad va jag ändå.

sen for jag hem vid fyra, stannade kvar i stan efter skolan med sofisen, tog fan minst en halvtimme att gå till stan idag, jävla snöstorm får ångest. sen ska de bli så där skitkallt igen efter stormen, som de va för ett tag sen, upp mot 30 minusgrader, brrbrr, tur jag åker utomlands snart(L)



längtar efter sommar så jag får ta fram sommarskorna och va gå och va!! brun åh fin.

Kommentarer
Postat av: Viktor

VART SKA DU?! ;o

2010-01-27 @ 23:13:50
URL: http://mydigitallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0