feber

lyckades få feber igår, har legat inatt och frysit fast det varit som en bastu i mitt rum, helt galet. det var inte så kul de inte. vi for ju då och åt på great eastern, GOTT MED MAT kan jag lova. tror mat aldrig varit så gott som då. sen satt vi där ett tag, sen for vi till min kompis ruppin och va där i typ 40min(?) kände oss inte så välkomna om jag säger så. sen kom mami och hämta mej och tessan, för hon skulle dricka vin så vi fick kila hem vid tio tiden sådär, sen satte vi oss framför datorerna och drev med killar all night long, avslutade natten med american pie och två alvedon och vatten som min kisse tog över sen. somnade väl vid 4 tiden!




bjuder på en fin bild på min bror då han hade vattkoppor i våras! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0