snart är man i paradiset

shit vad tiden går fort, snart ska jag utomlands for the very first time. jävla reseoskuld är jag. ska bli så skönt att få sätta på sej en bikini, sommarskor, klänningar, sola, bli brun,festa hela nätterna långa osv. taggar som satan, de enda jag inte är så tagg på är flygplanet, USCH, vill inte krasha. fy satan va läskigt. och mamma har skrämt upp mej också vilket inte är så mkt bättre. aja, jag överlever. he hänn inge farlit med mej inte :D




detta brev skrev jag till min fina vän sofi igår, hon vart jätteglad då jag gjorde det.


aja, idag har jag varit hemma ifrån skolan, orkade inte stiga upp, har hostat hela natten så ville bara fortsätta sova kändes det som. så de gjorde jag, och ikv ska jag sova gött hade jag planerat. lär väl inte bli så många timmar dock, ska upp klockan sju, men vad gör de. glad är jag ändå!:) aja, ska avrunda, peace out


Kommentarer
Postat av: gammsoffan

haha finis<3

2010-01-29 @ 08:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0