tavelsjö

tjena snyggingar, kvällen igår vart ju lite småkul, for först till sofi, sen tog vi bussen till stan, träffade tessan, gick på waynes, fikade, försökte komma på något att göra. fick skjuts till tavelsjö. WTF säger jag bara. de är fan långt borta och jag ville inte dit egentligen med aja, vi for dit, skulle sova där. sen tre på natten kom jag på att jag kan ju åka till stan igen och sova hos en kompis ist, så då gjorde jag de. tänkte äta på sub med en annan kille som varit där på festen, men då va sub stängt. fuck säger jag bara. var sjukt sugen. aja, nu är jag hemma, kom hem vid tolv och har ätit mat osv. ska snart duscha, sen ska jag sova ett tag, sen ska jag nog vara med linnea ikv! myspys, här kommer en fin bild ifrån igår, enjoy



im the queen, you are my biatches. remember that. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0