tråkigttråkigt

japp, har vaknat typ 5 ggr inatt och mått som ett jävla svin för min feber inte vill lägga sej, ( jävligt konstigt att man får den på natten sen lägger den sej på dagen, sen kommer den igen på natten, jävligt konstigt )
har typ legat och grinat i sängen haha, har mått så jävla dåligt + att jag är så känsligt mot allt då jag är sjuk.
aja, for till skolan idag för jag kände verkligen att jag klarar inte av en dag till hemma, de går bara inte. kom till skolan halv nio, vi började tio över nio. FAN VA OVÄRT. kunde sovit typ en timme till om jag ville. hehe.
nu sitter jag här, nyduschad, ny rakade ben, snorig, ont i huvet. pulat i mej två alvedon så jag ska kunna somna sen och är bara allmänt happy för att jag har så fina vänner.

dettta var jag idag:







nån som fattar min bildhistoria här? NÄ skulle inte tro de va







Kommentarer
Postat av: tess

jag tror du fick en ide att bli skelögd

2010-01-22 @ 00:41:54
URL: http://thereselundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0