trött sliten glad pigg

hm, ja va gör jag idag? sitter och tkr synd om mej själv och vill bli frisk. får ångest orkar inte ligga hemma och typ dö,äta alvedon, vatten,sova, sova, sova. bara så alla vet så vaknde jag två idag, fett skönt. ni fick lov att vakna typ sju åtta tiden eller hur? ÄGD. enda goda anledningen att va sjuk, man slipp vakna så tidigt på morronen. saknar skolan riktigt mkt faktis. tro de eller ej, låter riktigt cp men jag saknar faktis skolan:( man blir rastlös av att vara hemma för mkt faktis. jävla tessan att du skulle smitta ner mej. fy skäms påre.



bjuder på lite fina bilder jag tog tidigare idag. kommentera om ni vill ha fler..


Kommentarer
Postat av: Viktor (a)

JAG VILL HA FLER!

2010-01-19 @ 18:35:37
URL: http://mydigitallife.blogg.se/
Postat av: tess

hoppas du också är sjuk i fyra veckor(a)

2010-01-19 @ 22:25:00
URL: http://thereselundsten.blogg.se/
Postat av: Viktors mamma (a)

JAG VILL HA FLER!

2010-01-20 @ 11:53:02
Postat av: Viktors syster (a)

JAG VILL HA FLER!

2010-01-20 @ 11:53:29
Postat av: Viktors pojkvän (a)

JAG VILL HA FLER!

2010-01-20 @ 11:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0