värt värt

tja bloggen, igår hade jag ju tänkt mej en underbar kväll med mina underbara vänner och festa och ha kul. hm, först var jag sofi och marcus hemma hos sofi, sofis mamma va askul, de va fest där.chill sådär. sen for vi till ersboda och låna toan och lämnade marcus på fjortisgalan, sen fick vi skjuts till västerslätt och vi satt i en trappuppgång i typ tre timmar och gjorde ingenting? haha träffade på några killkompisar som jag inte sett sen i höstas, var lite pinsamt först men sen vart det roligare:D sov hos en kompis, vaknade tjugo över åtta, eller rättare sagt, blev väckt -.- for hem nio, gick och la mej. vaknade halvfyra. fan va mysigt hhaha. och nu sitter jag här. men glad är jag för det. tror mamma snart kommer hem med TACOS:d:d:d om hon hörde min bön efter tacos vill säga. aja, peace out vi hörs herrå




sofi däcka i trappen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0