FESTTT

tjena snyggingar, ikv är det..................FEEEEEESSTTTTTTTT. thihooo blir prima prima:D

har haft skola hela dagen, var duktig att vakna sju imorse även fast jag somnade typ ett. men ändå var jag duktig så duktig och qrillo han var då fan imej inte duktig. han klagade på att jag var uppe sent tolv i natt och att det int evar så konstigt att jag kom sent på dagarna, ändå kom han inte ens på första lektionen för att han försovit sej, vafan ska han klaga på mej för då. han förtjänar stryk, FETTT ME STRYK. aja

idag ska jag först träffa linnea på stan och fika med henne en stund, kommer bli mysigt hörrenini. sen ska jag hem göra mej klar, sen ska jag till stan och äta middag, sen ska vi vidare till m-berg på lokal fest med DJ tydligen, fett najs:D nu ska jag gå till stan, puss allaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0