en till sån sak

SENASTE:
Dryck: nyponsoppa mannen
Telefonsamtalet: sofidofi
SMS: svara på msn fittnylle
Sång du lyssnade på: gubben i lådan
Gången du grät: igår
HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär? ja <3<3<3<3
Förlorat någon speciell person: mina favvoskor:(
Varit deprimerad: är deprimerad, ska åka buss i två timmar. not nice
Varit så trött att du somnat sittandes: ja:D haha
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: flera:D
Skrattat så att du har börjat gråta: är hård, gråter aldrig
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja det har jag:)
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja det med!
Gjort något du ångrar: eh, walla jag gör inget jag ongrar capish?
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ 99%
Hur många barn vill du ha: 2 högst
Har du några husdjur: ja en kattfan:D
Vill du ändra ditt namn: nej förfan, gillar mitt namn. beda
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt kinamat med mina nära och kära
Vilken tid vaknade du idag: elva
Vad gjorde du igår runt midnatt: såg film
Någonting som du längtar till: sommaren!!!!!!!
Senaste gången du träffade din pappa: några månader sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skulle vilja kunna göra vad jag vill utan problem
Vad gör dig irriterad just nu: att jag måste åka buss hem till umeå. FUCK THAT
OM DIG:
Vad är ditt namn: jennifer/beda
Singel/upptagen: upptagen med mina skor?!
Stjärntecken: jungfru
Kille eller tjej: girl ya'll
Hårfärg: ljusbrun
Långt eller kort: långt uta helvete
Längd: 164
Vad gillar du gällande dig själv: allt, älskar mej själv
Piercings: öronen
Tatueringar: nacken
DIN FÖRSTA:
Operation: halsmandlarna
Piercing: öronen
Bästa vän: marcus och magdalena typ
Sporten du spelade: fotboll
Husdjur: katt
Förälskelse: hhahaha jadu, var nog i dagis
JUST NU:
Äter du:  inget mannen
Dricker du: WALLLA inget
Är du på väg att: göra mej klar för bussen:(
Lyssnar du på: greys anatomy
Väntar du på: inget mannnen
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ett litet gryn som sagt förut
Vill du gifta dig: oja! prinsessbröllop
Karriär i åtanke: sångeska
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?:
léende eller ögon: ögonen
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: spontan
Snygg mage eller snygga armar: armar
Känslig eller inte: inte
Bråkstake eller tveksam: båda typ 
HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: nej använder inget av dom
Krossat någons hjärta: krossade ullans igår...
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja:D
Gillat din killkompis (mer än som vän): hm, ja:D
TROR DU PÅ:
Dig själv: ja:D
Mirakel: ja:D
Kärlek vid första ögonkastet: nej:D
Himlen: ja:D
Tomten: nej:D
Änglar: ja:D
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: ja typ på föris:D
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja:D
Vad kan du verkligen inte leva utan: vänner, familj osv!!:D
Vad vet inte så många om dig?: tror många vet de mesta om mej,:Dhåller inte så mkt om mej själv inom mej är ganska öppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0