en till

1Tre namn jag lyssnar till: jennifer, jenkan, jejja

2Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är bäst

3Någonting jag inte tycker om med mig själv: finns inget, är bäst
4. Detta är jag rädd för: åka bussar långt. fyfan kommer dö idag
5. Tre saker jag vill ha varje dag: pengar,pengar,och hm.... pengar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: kan göra allt:@
7. Detta tycker jag om att göra: vara med min vänner och familj
8. Detta vill jag göra just nu: INTE ÅKA BUSS HEM
9. Bästa känslan: då man har pengar(L)
10. Värsta känslan: då man inte har pengar:(.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snygg,rik snäll
12. Är jag kär just nu? nej
13. Jag vill gifta mig: oja:D
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: men usch lets not think about that now nu då jag ska åka buss snart
15. Min käraste ägodel: mina skor<3
16. Något jag vill ha i present: pengar<3
17. Detta har jag på mig just nu: leggings och tshirt, de vanliga då man är nyvaken känns de som
18. Favoritkläder: leggings och halsdukar
19. Favoritdjur: häst,hund,katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: r'n'b techno och hip hop
21. Favoritlåt just nu: not afraid- eminem
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste engelska, tråkigaste matte
23. Stjärntecken: jungfru doug
24. En bok jag älskar: ingen.
25. En film jag älskar: titanic, bara för att den är så himla fin.
26. Tv-program jag gillar: dh, VAMPIRE DIARIES. greys
27. Favoritdoft: armani code
28. Detta äter jag gärna: mörk choklad med mintsmak
29. Dricker helst: äntligen hemma te
30. Favoritgodis: choklad 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand, usa
32. Färg på mina ögon: ljusgröna,nästan gula ibland
33. Min längd: ca 164
34. Jag tror på: nuet
35. Jag spelar: elena i VAMPIRE DIARIES. 
36. Person jag beundrar: mormor och mamma
37. Så här bor jag: i en liten lägenhet på gruppä
38. ??: vafan vill du då jävla hora. 
39. Det här tänder mig: sassy bodys;);)
40. Det här gör mig avtänd: unsassy bodys:@:@
41. Favoritfärg: svart, brunt, gult
42. Favoritcitat: jennifer är bäst, ingen protest
43. En hemlighet jag vet: ullan är egentligen en man.. ops did i say that? bryr mej
44. Bästa present jag fått: en häst då jag fylldde 4
45. Senast köpta skiva: var säkert typ hits for kids 3 fö rtio år sen eller nåt
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina lår
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan trolla bort pengar hur lätt som helst, kan dock inte trolla tillbaka dom

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: vaknat i mammas soffa, och ätit frukost.
52. Var är dina föräldrar födda?: pappa är född i umeå, mamma i umeå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: spotify
54. Vilken är din favoritrestaurang? great eastern
55. När badade du i en pool senast?: i februari
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: hahahahaha ja
57. Hur många barn vill du ha?: 2 högst
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? jazz
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: sossarna
60. Vad har du för TV-kanaler?: 1,2,3,4,5,6,8,9,10,mtv
61. Har du åkt moped någon gång?: ja flera gggr
62. Har du busringt någon gång?: ja flera ggr:D
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: nej fiffan värre än att åka buss säkert
66. Har du en egen trädgård? ja i fönstret
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: witch:D
68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej:D
69. Badkar eller duschkabin? dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: hm, vet ej:D
71. Favoritpizza?: kebabpizza
72. Chips eller popcorn?: chips helt klart
73. Vilken färg på läppstift använder du?: rött är sött
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: gjorde de senast igår mannen
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: ja har vunnit 1000ggr
76. Apelsin- eller äppeljuice?: äpple ftw
+77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: minns inte, typ issa då vi fika
78. Favoritchoklad?: mjölkchoklad
79. När röstade du senast?: i skolvalet
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: typ förrgår:S
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja jag äger 
82. Är du bra på matlagning? är bäst
83. Klarar du att tanka själv?: ja antagligen
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? varit nära

85. Pepsi eller Coca Cola?: cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: ja
87. Vad var det senaste du handlade?: sås
88. Har du kräkts offentligt? jaa:(pinit
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: båda helst
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: njaa ibland
91. Har du ringt något betalnummer?: ja
92. Kan man vara vän med sitt ex?: ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: hm, hm,hm mormor vare
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: nej va nästan skallig, håret kom på äldre dar
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: välkommen till röstbrevlådan, tala in ett meddelande efter tonen........biip
96. Vad har du i din väska?: otroligt mkt onödiga saker
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: dator(L)(L)
98. Vad är du tacksam för idag?: att jag lever
99. Var hittade du den här listan?: på ullis blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: sophia, moa och saraparaya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0