god morgon

kul, nu ska jag berätta. sandra is och ullis kom förbi igår, vi hade det väldigt mysigt och roligt och spelade spel osv. sen satt ullis och is och gnällde om gymnasiefesten hela tiden vilket jag och sandra inte var så taggade på eftersom disco tiden är över för oss ( vi är mogna ) hehe.
sen tänkte vi att vi kan ju inte sitta här hela kvällen så vi försökte hitta någon rolig fest typ. sen insåg ju jag att idag äre onsdag, imorn äre torsdag. och då ska jag på möte på min nya praktikplats. värt.... värt att det skulle vara kvart över nio som jag skulle vara där, så jag kunde inte ju inte göra så mkt mer än att stanna hemma då dom drog ut, kul då.  dom far och har kul medans jag stannar hemma och sov. men jag sov gott hur som helst så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0