höstlov

åh, jag känner mej som en död blomma typ. vet inte vad som har hänt men jag har blivit en riktigt jävla sovmaskin. gick ändå och la mej tolv igår och vaknade halv tre? förstår inte vad som hänt haha, jag sover bort hela dagarna gillar inte det:(
igår så vaknade jag och ullan typ elva, och sen for vi till stan och åt middag vid sju. åt pizzabuffe mums!!! 
sen så for vi hem och var med mormor ett litet tag sen kom rebecca lina ida och ISSA!!! saknat hon asmkt :*:* astt och såg film och åt melon och nötar. mums. sen for alla hem och jag gick och sov. *snark*

idag vet jag itne vad jag ska göra för alla ska gå på bio och jag har ångest. haha äre nån som vill gå på bio med mej???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0