om mig

jag heter jennifer andersson och är 17år och kommer ifrån umeå. jag bor i en liten etta på 38kvm på grubbe. min familj bor i skellefteå. jag har en svart katt som bor här med mej och han är ibland jättemysig och snäll och ibland är han djävulen själv. jag är en väldigt bestämd men ändå omtänksam person enligt mej själv. alltså, jag har mina egna meningar och jag kan säga nej. men samtidigt så kan jag vara duktig på göra som andra säger och vill alltid det bästa till andra. jag är en sån person som ger respekt till dom som ge rrespekt till mej. om jag inte får någon respekt så delar jag inte ut någon respekt heller. och jag tycker själv att jag är bland dom ärligaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0