såhär på nattkvisten

tänkte dra en uppdate nudå. idag for jag till skellefteå för att fira min bror som fyllde 7år, så nu har han levt i 7år och en timme ungefär. lillen joppe börjar bli stor vill att han ska va liten som förut:(:( 

aja, så vi har ju så att den som fyller år får bestämma vad man ska äta till middag, och josef ville ha pizza så då beställde vi hem det. (känns som att jag ska på gymmet imorn) beställde en hm, vafan hette den nånting hette den iaf, de va fläskfile bea och champisar på den iaf. inte en vanlig pizza, ville först prova lapplandspizza den lät god. ville va en lapp idag. hehe
tycker den här bilden borde förknippas med en sån där indisk gud, en gestalt, en hjälte. en odödlig, jag vet inte
edward kom och ville sluta fred med mej också. peace mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0