skola

ja, i helgen så festade jag ju då med lina rebecca, en kille i min nya klass och hans kompisar, ganska roligt vare, kunde ha blivit sååå mkt roligare om inte polisen kom till den fest vi skulle till på teg.  känner mej duktig just nu som tar mej tid att blogga med! creds till mej(Y)(Y)

idag har jag varit på skolan i en timme och haft svenska, roligt roligt, vi gör typ ingenting känns galet ovärt att ens fara, imorgon har jag engelska ifrån tio i tio till elva, ännu mer värt eller??? nja.
så ikväll ska iaf jag och två killar ifrån klassen ha en roligt kväll @ my place och chilla spela spel, och dryga med varandra. vi får ju se hur de går dårå.

grattis i efterskott till alexander lindvall min bästa kompis i hela universum, förlåt för att jag inte gratta dej igår(L(L)(L)(L)(L)

JUST! jag klippte ju håret i lördags med, 2 dm, lite less jag var efteråt saknar mitt långa hår:( plus att jag färgade det brunt också. värt får se hur länge att det här håller innan jag blir blond igen.

ska iaf gå och städa nu, skriver väl kanske mera sen ihihiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0