tja

i back igen dårå.
igår var det fredag och fotboll, jag lina rebecca ida och anja satt intryckt i soffan och såg sverige spöa ungern tjiho!! lina hade även lite problem med att komma överrens med min kisse. han är snälll men ingen verkar hålla med mej.
sen jag har ju börjat i en ny klass nu igen, (har gått om ettan) till en början ville jag typ bara skratta åt min klass, men nu vill jag bara skratta för den är faktis ganska rolig, särskilt min nya vän sarah, tack gode gud att hon gick i klassen säger jag bara. annars hade jag ju ärligt bytt. men aja, tänkte att jag skulle lägga in lite bilder ifrån sommarens gång! here we go


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0