hej

hejsan! i fredags så klippte jag mej ju, vart inte så mycket förändring, törs inte klippa mitt hår så mycket. är ganska feg då det gäller håret. sen i lördags drog jag till skellefteå, sen idag har det varit barndop för min lillasyster alice. sjöng också. det gick bra tycker jag. bättre än förväntat eftersom jag kännt mej sjuk som senaste dagarna. var lite nervös också. sen nu är jag änteligen hemma men saknar in familj redan!!! varför skulle dom flytta enda till skellefteå. varför inte bara bo kvar i umeå med mej. snart ska jag gå ut och gå med mormor, fick henne att gå med på en rundtur. sen imorgon börjar veckan med praktik igen. sen skola. sen nästa vecka börjar jag jobba. äntligen får jag börja tjäna in lite dolares till sommaren så jag slipper vara fattig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0