helt rak på sak

bara massa blablabla, grattis om ni orkar läsa allt!
jag är skitarg. jag har varit det i säkert 2 månader nu. sådär arg att jag bara kokar. jag är arg på allt. på mej själv på alla andra på allt. sen i onsdags så gav jag bara upp. då orkade jag inte gå och smyga med att jag var arg. jag bröt ihop. och for till mamma och nu sitter jag här och är arg. nu är jag mest arg på för att josefines äckliga kompis ska komma hit som jag hatar. blir äcklad av att höra hennes namn. jag sket i att åka till mamma senast för att hon skulle hit, sen åker jag hit då hon inte ska hit, sen får jag veta att hon ska hit ändå. jag hatar då man inte säger något. då dom försökte dölja det där för mej så jag skulle vara ovetande tills hon kom. jag är så jävla arg på min klass att ingen jävel kan växa upp. hela erat jävla bråk startade för en 100? visa att ni är 16-17-18-19-20 och väx uppp!!!!!!!!!!!!! det finns ingen som skulle orka bry sej om att bråka om det där förutom ni. förstår ingen av er att ni borde skämmas. kan det vara så svårt att vara vänner bara. jag är arg på min pappa att han aldrig kan förstå hur man ska vara en pappa. att han aldrig kan förstå vad han gjort mot mej och mina syskon. att han aldrig kan förstå att han har ett problem som han behöver hjälp med. jag är arg på farmor och farfar som inte förstår att pappa behöver hjälp, att dom tror att jag och josefine bara ljuger. jag är arg på alla som går och surar på sina föräldrar över skitsaker, försök att leva det liv jag hade i en timme, så kommer ni aldrig någonsin bli arg på dom igen. jag är arg på alla som går och skryter hur mycket dom har, hur mycket dom får, hur bra dom är. okej jag vill inte veta. det är inte så jävla roligt att sitta i en etta med knappt ett öre kvar på kontot och lyssna på hur rika ni är. faktis, absolut inte intressant alls. jag är arg för att skolan går åt fanders känns det som. men jag orkar verkligen inte. jag är inte i rätt plats för att kunna fixa den felfri. tyvärr. hur mycket jag än vill. och jag är så jävla arg att jag ens tar mej tid att skriva något sånt här. ha en bra dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0