äckliga skola

är så sjukt less på att gå i skolan. aldrig varit så less förut tror jag. men måste härda ut, två år kvar!!!!! och alla mina vänner har ett år kvar eller en termin kvar:( förjävligt. bara issa typ som har två år kvar som jag. jävla bajs. kommer vara så avis på alla då som tar studenten. just nu har vi engelska, det är helt ok faktis. vi ska tydligen göra förra årets nationella, ( som jag gjorde förra året) hehehe lite fusk. undra om jag kommer få göra om det iår även fast jag har gjort det:S hm. det borde jag inte få.
idag ska jag hem direkt efter skolan, och fortsätta fixa och dona i lägenheten, sen kommer nog crille och hämtar bokhyllan idag eller imorgon. hoppas idag, så jag får bort skiten. sen ikväll har jag absolut inga planer tror jag iaf, så om någon vill ses då får den gärna höra av sej. tror alla ska festa idag, men det orkar jag inte. ska låta bli att festa till sommarlovet tror jag förutom om det är någon kompis som har 18års fest eller midsommar.
saknar min lilla plutt också, hoppas mamma tar med hon imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0