dumma dag

har en otroligt dålig dag idag. morgonen började åt fan. resten av dagen med. idag är en ledsen idag. insåg att jag måste vara den fattigaste i umeå. att jag till och med måste ta pengar ifrån mitt sparkonto som jag egnetligen inte ens ska ta ifrån förrän jag blir äldre. att jag lever på kassler och ris. att jag är sjukt avundsjuk på mina kompisar. att jag inte ha råd att ha Singha fast jag har han ändå. att jag nog måste sälja honom. att min familj bor 15mil ifrån mej. att jag hatar att festa men ingen annan gör det. att jag egnetligen inte har råd att festa men alla andra har det. att vi snart måste ta bort fia som vi haft sen jag var 5år, världens bästa hund. att jag trodde att hon skulle finnas kvar för evigt men så är inte fallet. att jag sitter här och gråter. att jag har otrolgit ont i min fot/ben fortfarnade. att jag måste städa men orkar inte. att jag just såg att jag har 25.45kr på mitt kort. att det jag har i min kyl är, kassler, 1 tomat, en halv gurka, en cream fraiche, en 10dels mjölkpaket, en saftflaska. att det jag har i min frys är, en kycklingfile och fryst limpa.
att jag känner mej otroligt otillräcklig. okej, det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: soppan

kram <3

2011-02-22 @ 21:40:48
Postat av: farbror

men ja gillar inte o festa o du har mer i din kyl än min, så vi kan ha misär ihop jejja =)

2011-02-24 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0