hihhi

igår kom ullan till mej och vi snackade massa gossip, kul va de. sen gick vi och la oss och såg på vänner tills vi föll in i en djup prinsess sömn. sen vakna jag mitt i natten att ullis fick massa telefonsamtal och sms av sin syster som var arg att hon hade tagit hennes skjorta, vilket inte fallet var.
sen imorse drog jag iväg på dagiset som vanligt, älskar alla småungar där så söta ♥
efter det for jag in mot staden och gjorde några ärenden, sen hittade jag världens sötaste skor åt sannali, ett par klackiskor, ( fast jätteliten klack men ändå) världens sötaste skor, oche ftersom hon alltid brukar gå och tjuva mina skor så tänkte jag dom här måste hon få. dom kostade ändå bara 100spänn så vadå lixom. hon förtjänar dom, lillprinsessan, så nu har hon ett prinsesstält och prinsess skor tills nästa gång vi ses.
storlek 24, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0