kung av sand

tjabba, det här är ju dagen efter kvällen om jag säger så. igår morse vaknade jag av världens jävla förkylning, jag vart så jävla less asså, men jag tänkte skit i det jag ska ha kul idag ändå, så jag drog mej ner på skolan och hade svenskaprov som jag inte ens pluggat på, så jag hittade på massa svar och får hoppas han ger mej poäng för att försöka. sen efter det drog jag ner på kalla staden och gick och väntade på att lina skulle komma den segisen. tillslut kom hon. fast då for jag hihihihihihi. var asstresssad hem eftersom jag skulle ta bussen till sörfors kvart över fem och klockan var då halv fyra då jag kom hem, på den lilla tiden skulle jag alltså hinna duscha,sminka mej,fixa håret, klä på mej och äta middag. men som tur var hann jag.
for till bussen satte mej på den, det första jag gör är att slå huvudet i taket, aj:S sen såg jag att dom inte hade hackor i taket om man skulle krocka, så vi hade inte tagit oss ut. så då satt jag där och var nervös över det och samtidigt var nervös om jag skulle veta vars jag skulle trycka stopp. hehe
men jag hittade iaf, så då gick jag 1km hem till lina satt på hennes dator en stund, skrattade åt hon och sofia då dom slog in rebbans dildo. sa att dom var orättvis för att dom inte köpt något till issa, för det hade jag hihihi. har ju varit kamratstödjare .♥
sen var det jätteroligt på rebbans och issas party, träffade massor med nytt och fint folk, fick två soulmates och var allmänt glad hela kvällen, men idag fick jag ju må som jag förtjänar. men jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0