tjobre

första dagen på veckan vilket betyder : praktik
gick väldigt bra förutom att jag hade förjävlans ont i foten/benet efter jag ramlade i lördag:( stackars mej
så nu har jag en stödbinda på benet/foten
jaja, alla barnen var glad över att se mej och jag fick till och med två pussar på kinden och massa stora kramar då jag skulle åka hem. tror jag kommer bli en poppis fröken.
imorn ska jag praktisera igen, och åka på lassa om inte min fot/ben blivit bättre, för det gör ont uta helvetet. men jaja ska härda ett tag till, är en hård brud. ska även ringa till en veterinär och beställa tid för att klippa fanskapets bollar, nu är jag less på hans jävla skrik hela jävla natten, och han har en förjävlig andedräkt. bollarna ska bort... på katten alltså.
i lördags hade vi det riktigt trevligt, först jag och moa, sen jag och moa jana nellie och sara, vi hade skitkul och körde charader och fördomsspel, sedan kom några grabbar och vi fortsatte ha en riktigt trevlig kväll tills jag insåg att jag kan få en varning om man är för högljudd så sent på kvällen, så vi drog vidare på en annan fest vid grubbeskolan, där träffa jag fler sköna peps, och det var en riktigt mysig kväll. sen liftade jag och moa till stan, och de var då mardrömmen hände, jag halkade... ingen såg. men det gjorde ont. har aldrig upplevt en sådan smärta förut.
sen haltade vi vidare på donken där vi träffa jolleman och hans kompisar och fick taxi hem för 40spänn, skönt.
sen efterfestade vi i tio min, men sen skickade jag hem dom, så gick vi och la oss, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0