tjuva av millan

Namn? Inger Angelica Jennifer Andersson heter jag. förut hette jag janze i efternamn men har tagit bort det och tog min mammas efternamn. Mina andranamn är efter mamma och mormor som jag fick för att mamma vart sur på farmor då dom skulle döpa mej, för att farmor ville att jag skulle heta efter henne åh sånt, men jag hade fått deras efternamn så då ville mamma jävlas och bestämde att jag skulle heta inger angelica. (onda mamma) hahaha. det är iaf vad hon har berättat.

Favoritmat/ äckligaste? favvomaten är lätt grillat eller mammas kända cashewnötlax:D äckligaste är blodpudding, jag kan inte ens se på det så vill jag spy. vet inte varför, älskade det då jag var liten. 

Musik jag lyssnar på? jag lyssnar på allt möjligt faktis, men nu på slutet har jag börjat digga svenska hits riktigt mkt, dom kan vara sköna att lyssna på faktis.


Vänner? Mina vänner som känner mej bäst är helt klart emilia som jag tjuva den av, ullis, moa och lina. dom känner nog mej utan och innan och vet precis hur jag fungerar.

Linje? jag går lärling och östra med inriktning barn&fritid. jag praktiserar på kungsgården dagiset två dagar i veckan. älskar linjen jag går nu. det var ett bra val tycker jag eftersom jag älskar barn:)

Då och nuvarande skola? mina tre första år gick jag på böleängsskolan, sen flyttade vi till rödtjärn och jag började på överboda. sen gick jag i vännäsby i typ två veckor eftersom vårat hus hörde till vännäs kommun och då tyckte dom jag skulle gå där istället, men det fixade sej:D sen började jag på västangård i sjuan, sen flyttade vi till teg, och då började jag på teg central, sen då jag gick ut nian började jag på östra.

Favorit film? titanic kommer alltid vara är kär favorit. sen min nya favvo är ändå gullivers resor, tror jag inte sett en roligare film förut.

Framtids planer? om ett år har jag funderat på att göra sista året i en annan stad, skellefteå och stockholm står på listan av vad jag ska välja. har alltid varit säker på att jag ska flytta ifrån umeå ett år för att upptäcka andra saker att göra. men inte mer än ett år, tror jag skulle få för mkt hemlängtan. sen ska jag ta studenten förhoppningsvis!!! sen träffa min drömprins, tjäna ihop mkt pengar, köpa en villa på böleäng eller teg, köpa en hund. sen skaffa en unge. det är min drömplan just nu. men det kommer säkert ändras.

Kläder? alla mina kompisar tkr jag har en konstig stil ibland. jag gillar allt möjligt, ifrån stilrent, tills det helt plötsligt kan komma en chock. så är jag med heminredningen här också. det är väldigt blandat mellan gammalt nytt, stilrent och bara för mycket!

Dryck? jag älskar vatten,verkligen älskar vatten. sen om det går över till alkohol så måste jag säga sprit och loka är min nya favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0