fiskprata

sitter och lyssnar på min sköna svenska hits lista på spotify! kanske det bästa i hela världen skulle jag väl vilja påstå. men det är en världslig sak mot för vad jag har varit med om idag. absolut ingenting!!!! det här lovet har varit otroligt jävla lugnt känns det som, jag och moa har typ suttit i mina soffa i en vecka känns de som, fast vi har faktis varit ute och ätit, vart hemma hos hemma, varit och fikat assnabbt osv. vi har även varit på en förfest och låtsas som vi druckit rent fast det var ramlösa. hiihihihihi ja emilia och alla andra gick på det. otroligt mkt vi skratta åt det efteråt!!
funderar på att dra till skellefteå imorgon eftersom moder ska få en till unge snart. tänkte stötta henne dom sista dagarna tror jag, hon är ju så söt.

Kommentarer
Postat av: moa

haha vi är störda :P

2011-01-12 @ 00:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0