ja

idag är ingen vanlig dag, den är inte som alla andra dagar, idag är en dag som jag ska göra saker som jag inte brukar göra. ska jag det? hm. kanske inte. idag var det andra skoldagen efter jullovet, det var otroligt kallt ute men jag tvingade mej ut i kylan ändå för att inte missa min enda lektion har jag på fredagar. men det är sånt man får ta då man går om. jag drog till skolan tjugo över elva, kom hem tjugo över ett. känns det värt? nej. plus att det känns som att jag åkt på köldskador för mina låt värker fortfarande så där illa då man fryser, och klockan är ändå halv fem. det borde ha gått över. men icket. ändå hade jag satt på mej långkalsonger (?) (varför har jag sånna hemma ens?) (för jag inte vill frysa mej för det ändå) under mina leggings, men frös ändå.
nu snart ska jag dra mej mot teg och möta upp min snälla farbror johan och äta middag med honom. sedan efter det vet jag inte om jag tar en spontantripp till skellet eftersom min mor ska snart ha barn, eller om jag drar på fest med ullis eller om jag bara sitter hemma och hoppas på fint besök. man vet aldrig. måste tillägga att min katt har en "thing" för påsar. han ligger och sover i min accentpåse just nu. mysigt värre. ett eget litet tält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0