jag och min katt

jag och min katt har ett speciellt förhållande. vi kan sitta i soffan och jag sitter och kliar han till exempel, han kurrar och så. sen helt från ignenstans ska han attackera mej och bitas och rivas. han går ifrån ängel till bitch verkligen. sen då jag går och sover går han alltid och sover, sen vaknar han då jag vaknar. och han ligger på exakt samma ställe hela natten tills jag vaknar. ganska gullig. vi har värsta hatkärleken, ibland tkr jag om min katt, ibland vill jag typ skjuta han. speciellt på morgonen då man går runt och är nyvaken och halvdöd och han förföljer varenda steg man tar och skriker och mjauar. drygt. det är min katt det. det är jag som har uppfostrat han.  tur han är tyst då han sover
han skriker till och med då man tar kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0