moa min vän

tjenare bloggen! tänkte att jag kanske ska ta och uppdatera lite här. jag vaknade typ halv ett idag då mamma ringde och berättade att hon skulle boka en resa åt hon mej och min syster till turkiet den 18augusti ♥ kommer bli asnajs!!! då är jag alltså utomlands då jag fyller 18år, ni anar inte vilken fest det kommer bli då!!!!! vart jättejätte taggad nu!
i veckan har jag typ bara varit med min fina moatoa. men ullis också. det har varit jätteskönt, har aldrig sovit ensam. gillar inte att sova ensam.  sen har jag ju äntligen fått tillbaka internet nu också, pustar ut typ.
nyåret var en riktigt hit också förutom lite tjaffs som hände. men annars var den riktigt riktigt rolig faktis. mitt nyårsligg blev lina wikner ( vi låg inte om ni undrar ) snuskhummrar:S:S utan hon sov hos mej. vi började våran nyår hos anton med god mat och roligt sällskap. sen drog vi vidare till ön och viktoria, samma där. roligt sällskap! sen for vi ju till stan på tolvslaget, då träffade jag på linan och vi for till mariehem på efterfest, tippar på att vi kom hem typ fyra på nyår:)
ikväll ska jag åter igen vara med moa. ska träffa hon på stan om en timme, sen ska vi gå och äta på costas, så underbart gott. men dyrt, men det är jag värd tycker jag. ibland får man lyxa till det. sen efter det drar vi hem till mej och myser, så om någon vill joina oss äre bara att höra av sej!
men nu måste jag gå och göra mej klar!!!! hejdå sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0