sen har jag skittråkigt

gick förresten asbra på jobbet både igår och idag, sålde 11stycken idag, aldrig gjort. och idag fick jag iväg 9stycken, varav en var en TRIPPEL!!! men nu ska jag göra ett test bara för att få alla att glömma allt

Namn: Jennifer Andersson

Piercingar: inga, eller öronen

Tatueringar: i nacken

Längd: 164cm....

Skostorlek: 39

Hårfärg: i am blaaand

Fräknar: ja ha fulla näsan

Motto: våga vägra alkohol

 

Kär? nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? jag önskar att jag kunde hitta en lägenhet NU

Tycker du att du är attraktiv? off course i do

Dricker du? våga vägra alkohol somsagt

Röker du? nope

Vilket schampo använder du? just nu något mousseaktigt

Vilken parfym använder du? björnborg

Gillar du att tvätta? ja då får man ju rena kläder

Gillar du berg- och dalbanor? nej aldrig.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? de va en skräckis med paulina, minns inte vad den hette dock.

Filmen du köpte? hm. eh. de minns jag inte. säkert harry potter då jag var 11

Låten du hörde: nån skön 80talslåt

Låten du laddade ner? laddar inte hem låtar, aldrig gjort

Personen du ringde? moa

Personen som ringde dig? mama

TV-program du såg? minns jag inte, var så längesen jag såg tv

Person du tänkte på? tänkte hur jag såg ut idag,så mej

 

 

Favorit…

Låt: grenade, älskar den fortfarande

Sak att göra: umgås

Sport: trav

Dryck: min egna drink som heter drink:jennifer

Kläder: leggings och nåt

Film: titanic såklart

Bil: saab

Serie: vampire diaries


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? aldrig i helvete

Varit i slagsmål? med syrran ja

Blivit arresterad? aldrig i helvete

Träffat någon från internet IRL? japp

 

Antal…

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? för många gånger, är en heartbreaker...
Tjejer du kysst? haha många vänner!!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? flera !

Gånger ditt namn varit med i tidningen? varje dag, är så känd

 

Senaste…

Boken du läste? ego woman

Personen du fick e-mail av? från samsung:S

Personen du fick brev av? banken

Personen du fick sms av? halens, dom ville att jag skulle hämta ut mitt paket

Gången hela din familj åt middag tillsammans? längesen!

Saken du köpte? räkröra

 


Vad har du gjort idag? jobbat från åtta till fem!

Var det kul? de va najs

Brukar du svära mycket? fan heller

När stiger du upp på morgonen? halv sju!

Vad har du på dig? haremsbyxor och vitt linne

Vad ska du göra kväll? lägga mej

Vad är du allergisk mot? pollen

Var har du ont? ingenstans

Använder du hårspray? de va längesen

Kan du stå på händer? ja, fast jag står på huvudet tillslut

Håkan Hellström eller The Ark? håkanbråkan

Salt eller socker? mmmm salt

Gillar du ketchup? ja satan så gott de är

Är du glad nu? nå jävulst

Var du glad igår? nå jävulisiskt

Vad dansar du till? musik

Stockholm är… ? myche fölk

Göteborg är… ? myche fölk

Kan du sjunga? somfan att jag kan

Spaghetti eller makaroner? spagetti såklart

Land du vill besöka? usa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0