stadsfesten

ja i helgen har det varit stadsfesten här i skellefteå. riktigt roligt har jag haft, på fredagen så började det med att tessan kom vid fyra, även andreas och joel. sen drog vi hem och åt mat. och började förfesta i husvagnen. sen drog vi till stan där vid nio. väl där så köpte vi biljett och sen gick vi och satte oss på en trapp för att sedan gömma våran dricka så vi kunde gå in på området. inne på området så gick vi in i öltältet och köpte en öl. då började rebecka och fiona och spela och man hörde inget annat förutom deras musik. fick samtal och hörde inte något alls. sen träffade vi tessans kompisar och helt plötsligt drog hon med en av dom så där stod jag ensam med dom andra som jag just träffat, fick dom att hjälpa mej ner till vattnet där jag skulle träffa jens och hans kompisar. sen drog jag ifrån dom där killarna jag just träffat. fick inte gå in i öltältet, vart sur och gick och leta tessan. tillslut blev jag så less att jag satte mej ensam på en bänk. då såg jag jens komma gåendes och han följde mej upp mot stan igen för att möta tessan, då från ingenstans kom mamma och peter, peter var kalas, mamma också, fast inte lika mycket. det var skitkul. snodde snus av han och han snurra mej två varv i luften. haha. och taxiresan den kvällen var det roligaste på hela helgen kan jag konstatera.
igår hade jag också ganska kul så länge det varade. vi for först på olles och åt middag osv. sen drog vi på en förfest med massa 94or fast det var ganska kul ändå. satt där och skrattade och hahade. sen slog det om och jag började må asilla. och efter många om och men så ringde jag mamma och bad hon hämta mej. men som jag sa, det var roligt så länge det varade. och idag har jag mått asdåligt hela dagen och önskar jag mår bättre imorgon.
det här är just nu dom enda bilderna jag har för therese är för tråkig för att lägga ut några bilder satte. ni får va nöjd med detta. och jag vet att jag ser ut som trash på sista bilden, men jag bryr mej inte speciellt mycket idag.

Kommentarer
Postat av: te

jag har ju skickat bilder :U

2011-07-04 @ 11:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0