trött

fan vilken jävla trög dag det varit idag, astaggad var jag på att äntligen fara på jobbet igen! och glatt välkommen tillbaka blev jag verkligen! först kom jag dit och satt där ensam och petra va inte där idag:( fanå. sen kom oskar först inrusandes superduperglad, sen kommer ehlin och carl nästan lika glada. sen kommer göran asglad. sen gick det åt helvete att sälja idag, fans jävla helvete. brukar alltid gå bra för mej. så fick jag bara iväg två idag. åh, känner mej asdålig idag, ville typ grina där på plats, hahaha.... jaja ska lägga upp lite bilder på mitt nya hår nudå. syns dock inte så stor skillnad, men det är det. jag har alltså klippt bort häflten av mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0