Veckans babe

ok, den här veckan så ska jag presentera den farliga propaduren, den festliga prostinnan, den sexiga ankungen (inte fula) den framgångsrika bolldinglande supersandra. denna brutta lekte jag med ett par ynka gånger på fritids som hette melonen om jag minns rätt. sedan då jag flyttade tillbaka till stan så började vi hänga eftersom vi gick på samma skola. sen dess har vi varit nära vänner. väldigt nära och gått igenom eld och vatten tillsammans. vi lyckas alltid ha så kul att man får ont i magen då vi ses. tror jag  gått igenom alla olika fyllestadier med henne, gladfylla, sprallig fylla, spyfylla, snefylla, vingelfylla, surfylla och såklart bakfylla. beror väl mest på att nästan varje gång jag festar så måste fan hon också vara med, de bli inte lika roligt annars. sög att jag inte fick se denna donna på stadsfesten för jag saknar hon skitmycket. ok innan jag blir för deep så ska jag fortsätta presentera denna spralliga krokodil, här har vi sandra olofsson!!!!



hej

- hej gullrumpaa

hur mår du idag?

- jag har väl mått bättre, ligger nerbäddad i soffan med febran och en jädrans hosta. men som tur har jag en världspojkvän som tofflar efter mig så jag  blir så ompysslad

vad heter du?

- de vet du väl tokaa. sandra therese olofsson (ja men dah, inte mina läsare, nu fortsätter denna roliga intervju)
de vet du väl tokaa. sandra therese olofsson

vars bor du?

- ett av umeås finaste ställen - rätt sida av älven, i ett rött fint radhus!

familj?

- mina kära päron, syster och min prins!

civilstatus?

- man kan tro att jag är fri som en fågel,men icket. jag pussade på en gölliggroda för ca sju månader sen, sen dess har   jag varit fast!
gulliggroda kanske man säger

favoritintresse?

- spendera pengar

bild på dej:


dumma tjej som springer in i saker och slår huvudet



vad tänder du mest på hos killar?

- om jag ska beskriva min drömman lite snabbt, så solbränd mörkhårig man som är en charmknutte som gör allt för mig och när jag pekar på de jag vill ha ska han bara ge med det där manliga leendet o betala!
you know what I´m talking about ;) ankis

är du religiös?

- inte de minsta, eller det händer att jag tackar jesus och hans vänner för dom skapade julafton

vad gillar du mest med dej själv?

- om jag ska vara ärlig så är de faktiskt min dåliga hårväxt, behöver nästan aldrig raka mina ben. deeen ni!
vad gillar du mest med mej?

- ditt hjärta, snuttis. så omtänksam så!
tre udda saker om dej själv

- jag är kär i kärleken
- jag hatar att ha på mig strumpor 
- jag kan inte klippa mina tånaglar själv, det gör min mamma fortfarande... 

vad är det bästa/sämsta minnet med mej?

-bästa: är nog alla våra fjortisfyllor och alla fester vi styrde upp. vi var som två söta partypinglor!
-sämsta: sämsta - de måste ha varit festen som vi styrde när vi endast bjöd tre kåta män! ( vet vilka det är men ni får inte veta, tralalalalalaala)

vad gör du om 15år?

- om 15 år så rullar pengarna in som dom ska,kompis! jag lever mitt dröm liv med min sexiga nhlman och våra två vackra och framgångsrika barn. mitt företag går förjäkla bra och jag spenderar stor del av tiden att bara ligga i stolstolen och jobbar på brännan

vad gör jag om 15år?

- ja du är den gulliga assistenten som tar hand om våra barn som min man har som älskarinna!
(förlåt sandra men han kommer vara så sexig så jag kan inte motstå.)

vad är det bästa du vet?

- åh de var svårt, men om jag tänkte lite snabbt så kom jonta upp i huvudet. så det får väl bli han!

vad attraherar dej?

- en blötpuss av en kille med acne,kanske?

om du hade en superkraft vad skulle det vara?

- att jag skulle kissa ut pengar, jag är fan pengaberonde
pengatokig*
antingen eller:

snyggknäpp/snällful : snyggknäpp, är ju bara o lära han lite vett
palt/blodpudding : palt med mycket smör i och lingonsylt, mums
nageltrång/böld i baken : nageltrång. vem fan kan få en böld i baken?
utan/med :  hängpattar - bra push up
hängpattar/hängröv :  självklart utan
spinkig/lönnfet : lönnfet - bara att ta han ut på en löptur
sms/ringa : smsa o ringa
hemmakväll/fest : fest e livet
pengarik/kärleksrik :pengarik, och sen hittar jag min kärlek
magsjuk/baksmälla : baksmälla, de är ju små skönt, då vet man att gårkvällen var lyckad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0