hej

hejsan folket i skogen och staden. idag så vaknade jag först då mamma skjutsa peter till jobbet, alltså vid fem. sen vid sex, sen halv åtta. sen nio, sen elva. är astrött och vill helst sova hela dagen. har tagit en skön dusch också, då piggnade jag till lite grann. har gått och blivit förkyld också, känns förjävligt nu då jag snart har sommarlov. igår gick jag och mamma ut och gick kvart i tio. vi kom hem tolv. vi var alltså ute i två timmar, gick till bergsbyn och runt hela den jävla byn, sen tillbaka. det kändes som fan i fötterna efteråt. men nu idag då jag vaknade så känns ingenting alls! idag åker jag även tillbaka till umeå! min kusin fyller år idag och han ska få världens bästa 18års present som jag har kommit på, mahahaha. jag måste vara den bästa kusinen i världen. nänu ska jag sluta skriva och leka med sannali och försöka få i hon lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0