hej emilia

det här inlägget är tillägnat bara för emilia. för hon är en speciell person i mitt liv. hon har en del av mitt hjärta. men framförallt för att hon bad mej att uppdatera. tänkte skriva lite fakta om denna skönhet.
1. hon är liten hela hon. kort, små ögon, liten näsa, litet huvud, små händer, små fötter osvosv. en liten plutt helt enkelt.
2. hon är inte singel tyvärr. det är jobbigt för mej ibland, eftersom jag trodde hon skulle bli min en dag, men jaja. vi är inte död än
3. hon går väldigt hastigt
4. hon äger utan tvekan umeås största katt vid namn frasse
5. hon är världens finaste person
6. har kännt hon sen sjuan då jag börja på tc.
7. hon har fett snygg röv
8. kan säga allt till hon, och då menar jag verkligen allt.
9. tkr hon borde flytta till mej
10. hon är väldigt bakterierädd, tvättar typ alltid händerna och har alltid handsprit till hands. konstigt, men sant
jaja, nu får ni lista ut resten själv dårå, fast ah, kan tillägga att hon är en partypingla med. tänkte även lägga ut en bild på denna prinsessa :
here is the bitch, hon tänkte just vända ryggen till och springa iväg på den här bilden för jag skulle smälla till hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0