usch

vilken jävla dag. vaknar och känner mej på topp för att jobba! sätter mej på bussen och den där illamåendekänslan kommer mer och mer. lägger en liten pizza i munnen men  tänker, nej det var bara lite åksjuka. (okej bli inte rädda nu) sen drar jag på jobbet dårå. sitter där och känner huvudet som bara blir tyngre och tyngre, hela kroppen vart tyngre rättare sagt. fick praktisk taget släpa mej till skrivbordet. fy vad äckligt. och jag har ingen jävla aning om vad de är heller. inte ens solen gör mej piggare som den alltid brukar göra. gick ut i en kvart men kämpade mej in igen. har en sån där känsla då jag skulle kunna ligga i sängen i en vecka och bara sova. utan att bli piggare. vad är detta symptom på? vad har jag fått för djävulskap i kroppen? varför känner jag mej svagare än svagast?
ungefär sådär eländi se ja ut.. (ps bild ifrån i höstas)

Kommentarer
Postat av: tessan

det är för att du saknar mig. tessan sjukan brukar den kallas

2011-06-28 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0