veckans babe

veckans babe är här igen! tjoho!!!!! den här veckan är ulrika min fina vän babe for the week. ulrika har jag känt sen sjuan, jag minns första dagen jag såg henne. tänkte att det där är säkert en dryg fjortis, men hon visade sej vara ganska cool och jag gillade henne. vi satt alltid och drygade varje mattelektion minns jag. och hennes rutiga cheapmonday, where do i begin? gud vad avis jag var att hon hade sånna. iaf, sen flyttade jag till teg och bytte skola, typ i åttan började vi hänga mer och mer och blev bästa vänner. vi har bråkat ganska mycket också. men tror det har varit bra för oss för nu är vi bättre än någonsin och bråkar aldrig! vi lärde nog känna varandra bättre då och vet varandras gränser. iaf. om man vill lära känna ullis så ska man nog försöka ta sej på samma fest som hon. för det är där dom flesta lär känna henne. på fest alltså! här har vi en riktig festprisse, men en riktig gounge också. och jag noterar unge för hon kan vara som ett barn ibland, speciellt då det gäller att hjälpa till och plocka undan och laga mat då vi är hemma hos mej osv. hahaha. men jag älskar hon ändå. här har vi världens bästa och roligaste ulrika lagunoff!


hej

-
tjabba

hur mår du idag?

- jag mår kalasbra, hur mås det själv? (mår asbra idag faktis.dock väldigt trött)

vad heter du?

- anna ulrika (gudinnan) lagunoff 

vars bor du?

- mumindalen 

familj?

- mamma, pappa, syster, katt, katt, hund 

civilstatus?

- ridin solo u know
favoritintresse?

- förtära alkohol och röka

bild på dej:




vad tänder du mest på hos killar?

- solbrända, han ska va en charmknutte, snygg, göra allt för mig he-he

är du religiös?

- ja, jag ber till våran fader där uppe innan + efter varje måltid, och när jag vaknar, och innan jag ska sova

vad gillar du mest med dej själv?

- mina näsborrar tror jag faktiskt

vad gillar du mest med mej?

- att du är så omtänksam, och din humor får vi ju bah inte glömma. Hatar dock när du petar på mig, sluta upp med det
tre udda saker om dej själv

- jag låtsas alltid att jag är med i ett matlagningsprogram när jag står och lagar mat, askul
- ehm, jag har fobi för clowner
- jag är.. cool?

vad är det bästa/sämsta minnet med mej?
-bästa: a la jennifer minnena, saknar dom.. buhu
-sämsta: våra fula bråk i typ 8-9an.. fast egentligen var dom lite roliga såhär i efterhand. hehe

vars gör du om 15år?

- är gift med någon stenrik snubbe, och vi har en fet villa i los angeles

vars gör jag om 15år?

- du har villan bredvid mig och är också gift med en stenrik snubbe, (min kille är dock snyggare. sorry) 

vad är det bästa du vet?

- sprit 

vad attraherar dej?

- du attraherar mej ;)

om du hade en superkraft vad skulle det vara?

- att allt jag tar på blir till pengar.. folk säger att pengar inte gör en lyckligare. SKITSNACK
antingen eller:

snyggknäpp/snällful : snyggsnäll, hihi
palt/blodpudding : paltn
nageltrång/böld i baken : nageltrång
utan/med : utan..?
hängpattar/hängröv : hängpattar får jag nog säga dåra..
spinkig/lönnfet : lönnfet
sms/ringa : smsa
hemmakväll/fest : FEEEEST, WAZZAP BITCHEZZZZZZZ
pengarik/kärleksrik : kärleksrik + lite pengar hehe
magsjuk/baksmälla : baksmälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0