veckans babe

veckans babe är Johanna min bästaste klasskompis och även en väldigt bra kompis annars också. jag har känt johanna sen jag började ettan igen nu i höstas. vi början var vi med varandra mest, sen började vi bara med olika personer, och nu har vi hittat tillbaka till varandra och kan inte vara utan varandra på skolan nästan. nu ska jag flytta till skellefteå som sagt. och hon ska vara hos mej hela tiden hoppas jag hihii ♥ hon har iaf sagt att hon ska komma till mej och vi ska ha sjukt roligt på stadsfesten och trästock. hon är bästa klasskompisen man kan ha hihi!

hej

-whazzup

hur mår du idag?

-ba fint, brun som få.

vad heter du?

-Johanna Katarina Boström, även fast jag inte vill

vars bor du?

-sverige, umeå. da hood, teg

familj?

-Jennifer Andersson, ne jag skoja
-mamma, pappa och erik min bror.

civilstatus?

-jag kommer inte på, vi väntar.
( efter hon svarat på alla frågor) nu kom jag på något, singel

favoritintresse?
-paaarty all night long,  innebandy you know och dig hiih

bild på dej:




vad tänder du mest på hos killar?

-går inte om karln är kortare än mina centimeter och solbränd inga kräftor här inte


då du skäms som mest?

-skämms aldrig

vad gillar du mest med dej själv?

-min iphone

vad gillar du mest med mej?

-att du är som min lilla mamma gullis
tre udda saker om dej själv

-jag är inte udda:S
vad är det bästa/sämsta minnet med mej?

-bästa: alla minnen är som norrlands guld med dig
-sämsta: inget dåligt minne...tror jag?

vars är du om 15år?

-ska aldrig lämna denna underbara stad, SKOJA
bor med världens stekare i en fet villa i stockholm, har väl säkert nån unge och cashen ba rullar in

vars är jag om 15år?

-du kommer vara en sjuk affärskvinna som har eget företag och en mysig  liten familj hihihi
vad är det bästa du vet?

-alkohol, helt klart finns ingenting som är bättre!!!!!

antingen eller:

snyggknäpp/snällful : snyggknäpp
palt/blodpudding : palt
nageltrång/böld i baken : nageltrång
utan/med : med
hängpattar/hängröv : hängpattar
spinkig/lönnfet : lönnfet
sms/ringa : gillar båda
hemmakväll/fest : värt o ens ställa denna fråga...
pengarik/kärleksrik : kärleksrik
magsjuk/baksmälla : baksmälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0