dagen efter

igår vart som jag trodde! lyckad. vi hittade dock ingen fest att åka på, men vi stannade hemma hos mej hela kvällen. vi hade det väldigt trevligt här tycker jag iaf! och jag tror dom andra också tycker det. vi spelade massa spel, skrattade, och umgicks. sen där vid halv ett skickade jag hem allihopa. då var jag trött och ville sova. gick och la mej isängen och såg på vänner och satt vid internet en timme sådär, städade undan lite så jag skulle slippa ha ångest idag. lite ångest hade jag väl , men det är fixat nu. ikväll vet jag inte vad som händer ännu! men tiden bestämmer det. nu ska jag gå ut och gå i den underbara solen som kommit fram igen. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0