drygt

tjabba homis. just nu är jag på skolan otroligt drygt. hatar skolan just nu och hatar min klass, så otroligt hatisk klass jag går i. förstår inte varför man inte bara kan vara vänner. alla bråkar om skitsnack. höna av en fjäder eller vad det kallas.
efter skolan ska jag till  stan och köpa en jättefin sommarklänning på gina som jag hittade igår. kom på att jag har ett presentkort där. sen ska jag möta upp moa och hämta en sak av hon ( säger inte vad det är ) hemligt alltså. sen ska jag hem, dra på mej gympadojjorna och gå ut och gå en timme igen. otroligt skönt det är. ångrar att jag tog ett par klackskor idag också. men jaja, tur att dagen inte är så lång. på fredag åker jag nog till mamma också. mormor skulle dit så. passar på. justja, igår då jag var ute och gick så halkade jag på isen och ramlade, och dum som är jag så la jag armen bakåt för jag trodde det skulle dämpa fallet. istället har jag årets jävla smärta i axeln. har säkert fått en spricka eller nåt. gör så innåt helvete ont. ska alltid lyckas med något dumt.
farlig

Kommentarer
Postat av: tessan

provade den idag, den var inte lika asm på som den såg ut.. satt konstigt så det blev inget köp för mig inte

2011-03-23 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0