god morgon

eller. vaknade halv åtta imorse av att min älskade katt slickade på mitt hår, han kanske tyckte det var smutsigt(?) :S
sen väcktes moa upp också, sen gick vi på konsum köpte yogart och gick hem igen och gjorde smoothies och frukort. mums, sen gjorde vi hon fin eftersom hon skulle få träffa sin pojkväns mormor över en lunch. då följde jag med henne och mötte upp mr x. va kul. sen gick jag en längre väg hem, för det va så soligt och mysigt ute, hade på mej brillorna också, sweet. nu kom jag nyss ur duschen och ska klä på mej snart, men de va skönt att bara ha handduken på sej faktis. sen ska jag bädda sängen och dammsuga. sen ikväll kommer moa igen, vi får se om det blir något partajj då. men jag börjar känna mej lite krasslig, så det blir kanske inte så:( får väl trycka i mej några alvedon så gåre över.
såhär kul hade vi igår (vi skrattade ihjäl oss) :
(moa ser ut som en spansk primadonna typ, lite mystisk. därför var den så kul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0