hejsan

tjo folket, sitter och ser på big broder just nu, så jävla kul det vart med det dära oasrummet. hahaha go martin och patrik. så jävla sköna. och vad gör marisol, varför grinar hon. go bitch.
jaja, idag har varit en lugn och bra dag. först skolan, ägde. försökte sätta mej ensam hela tiden, men sen kom söta lilla johanna och satte sej med mej hela tiden. hihihi det var bra. sen efter skolan drog och dirr hem och va hemma en stund, sen drog jag till stan i typ tio min, hämtade upp en ful telefon av moa, sen gick vi tväris in på jc och nellie kirrade ett par jeans. sen drog jag hem, sen drog jag ut på en joggingrunda, jag är fan duktig som orkar så mkt som jag orkar, jag som har typ världens dåligaste kondis just nu atm. men det ska bättras. ska kunna springa en mil innan jag fyller 18 har jag bestämt. ska springa varje dag nu iaf. lite springa iaf, ska röra mej minst en timme varje dag iaf. ska fixa ett gymkort nästa vecka då jag får pengar också. är astaggad på börja träna stenhårt nu. sen ska jag försöka att inte festa förrän vi åker utomlands. spara lite pengar sådär. hoppas det går.
nu ska jag fortsätta se big brother och sen ska jag sussa i min säng. imorgon väntas skolan igen i 40min, tjoho. så otrligt ovärd dag. fast efter det ska jag på stan och kirra något ifrån gina, för tydligen var inte den där klänningen så snygg sa tessan. så får väl köpa något annat därifrån. nu orkar jag inte skriva här mer. hejdå hörs imorn
okej big brother slutade innan jag kom påå att jag inte publicerat. men god natt herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0