hoho

hejsan bloggen. nu håller jag på att städa som en galning! här ska det bli fint. moa kommer snart hit också, och hon skulle bringa sara och jana, det blir najs. vi ska ba va hemma ikväll och mysa tror jag:) idag har det varit kaos känns det som. allt har varit kaos. först massa skitsnack på skolan som jag är så sjukt less på. förstår inte varför man ska hålla på sådär. men nu vet jag iaf vars jag har alla! tror jag. sen drog jag ner på staden och fikade med sarah och hennes kompis, trevligt trevligt:) sen gick vi och kikade in några affärer, och jag hittade en jättemysig kofta på gina som jag köpte, för endast 50kr!!!!! sen köpte jag en mascara och en ögonbrynsnorpare på hennes också. nej nu ska jag fortsätta städa och göra lite dinner innan moi och gänget kommer.
hello stirrface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0