lugn

idag vaknade jag åtta! även fast jag var ledig, men har blivit som van att vakna tidigt, så nu gör jag det hela tiden, hur sent jag än lägger mej. förutom i lördags, då vaknade jag sent, men det är enda dagen på en månad känns det som. mamma kom hit vid elva, då drog vi till veronica, där blev det som en liten släktträff, känns som att vi ofta har så haha! sen drog vi på utvsamtalet som gick riktigt bra faktis! tycker jag iaf. måste bara bättra på närvaron nu. sen kom moa till mej och vi satt och pratade om rhodos och vad vi ska köpa tills vi åker dit och vad vi ska göra där osv. sen drog vi på ett ställe och sökte jobb, men säger inte vars. nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på att gå ut och gå. så det ska jag göra. hejdå
gullungen min, tänker på dej idag. kom gärna hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0