skönt

hejhopp. ikväll gick jag ner till mormor och hängde där ett tag. såg på biggest loser. fyfan vad dom är duktiga asså. tänk om jag kunde vara sådär jävla duktig också.  jaja, efter det så drog vi till coop på ersboda och strosa runt där, hittade ett par assnygga pumps som jag ska dra dit och köpa nån dag framöver. måste verkligen ha dom. dom hade jättemaffig sula och kostade bara 149, så jag måste slå till. köpte iaf 5 stycken kryddor och tuggummi och skinka. dom hade 10kr styck på kryddorna, så kände att jag skulle slå till eftersom jag tänkte redan idag att det börjar se tomt ut med kryddor i kryddhyllan. så nu är det fullt igen. jaja, nu ska jag snart se big brother sen sova. sen dra på hemska skolan imorn, sen arbetsintervju sen träna. vihörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0