städa

just nu håller jag på att städa eftersom moa jana och kanske lilla nellsor kommer hit ikväll! det kommer bli mysigt. ikväll är det även earth hour så jag uppmanar alla ni som läser detta (100.000.000 läsare) att ni stänger av elen mellan 20.30 och 21.30 ikväll. hoppas ni gör det. även mina utländska läsare. hittade en skatt idag då jag var ute och gick förresten. säger inte vad det är, men det var en skatt. nu ska jag fortsätta att städa och sedan laga till lite middag. ikväll blir det lax och potatis på bordet (Y) gott
den här herren ska förövrigt flytta till boden:(:(:( jag vet många som blev glad nu. men det är inte jag. tycker faktis om honom väldigt mycket. och det är han som gör att jag inte känner mej ensam på dagarna. min lilla bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0