tjeeeeeeenare mannen

hejhej bloggen. igår fixade jag gymkort på step in 24! och har tränat där igår och idag. fyfan vad träningsvärk jag hade i ljumskarna imorse haha! nu har jag mer i magen eftersom jag mest tränade den idag. var lite på min vän crosstrainer också. tessan har varit hos mej nu i två dagar det har varit skönt. har känt mej lite nere som senaste dagarna faktis, av olika anledningar. men therese gör allting så mycket mycket roligare. försökte lära henne att äta sushi idag med. gick inte så bra dock. hon gillade det inte. men det gjorde jag hihihii. ikväll ska jag gå ut och gå med mormor har vi bestämt. sen ska jag se på dh och sova tep. imorgon ska jag på arbetsintervju och hoppas innerligt att jag får jobb så jag kan tjäna in lite dolares.  vi hörs senare! peace
dubbel fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0